20110901

snow white

.

heló!

dolgozom az új filmemen. egyelőre a forgatókönyv-írásnál, és a látványtervezésnél tartunk, izgalmas, és egyátalán nem gyors feladat, és nagyon élvezem. Ma éppen egy csodálatos-misztikus erdő jelenet helyszínét és layoutját tervezgetném, gyűjtök is hozzá persze rendesen. Valamiért előpattant a fejemből, hogy milyen szellemes lenne, ha ez a jelenet a Hófehérke hasonló jelenetét valamilyen formában felidézné, persze csak annyira, hogy a vájtszeműeknek essen le, abból se mindnek.

Nem vagyok semmi jónak elrontója, nézzünk akkor diznis Hófehérke scene-eket, tök jó. Ebből egyrészt ráeszmélek újfent (sokadjára), hogy ez a film mennyire mennyire fantasztikus, hogy mit hoztak ki az akkori technikai és anyagi lehetőségekből, az már-már egy piramisépítéssel egyenlő, ha az akkori lehetőségeket, és a végeredményt nézzük. Elképesztő.





aztán, miközben kutatok, nini, egy új információ: Tarsem Singh rendezi éppen a Hófehérkét, élőfilmen. Erről az indiai rendező úrról már beszéltem itt többször is, inkább látvány- és atmoszférateremtésben ütő az ipse, mint dramaturgiában, de végül is a Sejtet benyaltuk, mondjuk utána a Fall az nagyon fájdalmas volt, és ciki is, mert én tüzeltem fel a többieket a mozira... Hát majd meglátjuk, hogy a Hófehérkével hogyan bír. Elvileg 2012-ben jön ki, a producer pedig azt állítja, hogy teljesen más lesz, mint a dizni átirat (mindenkinek dizni jut eszébe a hófehérkéről?), ugyanis visszanyúltak az eredeti Grimm meséhez, és azt dolgozták fel: éles lesz és humoros. Alig várjuk, de én majd szép titokban egyedül megnézem, aztán utána hirdetek majd róla bármit is... Azért Julia Roberts-re a gonosz királynő szerepében eléggé kíváncsi vagyok




.

Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista