20110912

hotel


.

nemúj, nemúj, nemúj, de akkor is: valaki meg tudja mondani, hogy ebből a Hoogerbrugge-ből miért nem lett sztár? A holland grafikuscsávónak már elég korán elég jó dolgai voltak.

Most egy kutatás során bukkanódott fel ismét a 2004-es Hotel: meglehetősen elidegenedett, dehát mit várunk egy északi nép fiától? A design viszont még ma is teljesen rendben van, a vágásoknál (helyett) használt átpixeleződés meg még ma is friss; szerintem sokan szippantottak a maiak közül is ettől az ürgétől.

Videoklipekben szerintem annyira nem üt nagyot, pedig még a Pet Shop Boys is kért tőle egyet - csinált viszont egy ID sorozatot még annak idején az MTV-nek, ez a műfaj nagyon illett hozzá, már kis tojáshéjasfenekűként is felfigyeltem rá anno, és szerettem, és most is ideírtam, viszont nem találtam és most nincs is több időm keresgélni rá.

Inkább Hotelezzetek, nézzétek a fura mozgásokat, a zene is jó hozzá - ha tetszik, ajánlom a többit is, a fickó homlapjáról






Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista