20110920

.milyen jo egy hotelszobaban a sotetben kammillazni a tevere! ugye, nekem hosszu hosszu evek ota nincs tevem, fura ha egy teve a szemem ele kerul, mindig olyan idegen. tan az etologia tanarom mondta egyszer meg regen azt a hasonlatot, hogy ma a tv az olyan, mint az reges regen a tuz: lehet bele bamulni gondolatok nelkul. lehet, de otthon valahogy olyan bena a tv, nemtudom. viszont ha mas orszagban vagyok akkor olyan jo lesni, hogy mashol mi van hogy van (mondjuk nem viszem tulzasba

amit szeretek lesegetni, azok az idegen reklamok. ezekben az orszagokban amerre en iden jartam jok is, van mit nezni. megmutatom tenap mi buvolt el.

ad1>stella artois. SZIV DOG LESZ TO ferfiak es nok, stilus es sor. NANA` hogy a kedvencem!!!
a rendezo Augustin Alberdi, egy ugyancsak szivdogleszto ferfi, ugyancsak bajusszal. jok a meloi is
FERFIAK, HORDJATOK BAJUSZT!!! hadd ne mondjam el ezermilliomodjara, hogy a bajusz mennyire mennyire szekszi!
(persze csak annak aki tudja viselni. ehhez fel kell noni, nincs mese





a masik reklam, egy csokireklam.
elbuvolo diszlet, megepitve, csodalatos
engem mindig a valodi buvol el, nem a 3d. nem is tudom, hogy 3d/tol vizeltem e mar le a bokam (nem igazan emlekszem), viszont epitett, makettezett, maszkolt, valodi trukkos dolgoktol mar ELEGGE sokszor. sok koztuk nem mai, es a mai napig ut (eleg csak a star wars/ra vagy az urodusszeiara gondolni...
rendezo> Yoann Lemoine (jo nev nem?
erdemes ranezni a blogjara, eleg jo meloi vannak! en szoltam



(ja es vettem egy uj parfumot! minden orszagbol parfummel terek haza, oroszorszagbol ez, innen pedig most ez, ma reggel a boots/bol :)
.

Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista