20100622

wakaranai buta



.


Atsushi Wada -ról írtam már ősszel, amikor is Svejcban láttuk a fantasztikus Well, that's glasses c. sortját, amitől egyhangúan lepetéztünk

most annsziban a diplomafilm szekcióban képviseltette magát egy másik, nem kevésbé fantasztikus filmmel (ugye nem csak nekem tűnt fel hogy ömlik a kezéből a film?). Én meg votlam győződve róla, hogy ő fog nyerni az In the pig's eye/Wakaranai Buta c. rövidjével, de nem így lett, és ezt soha senki nem fogja tudni nekem elmagyarázni (pláne hogy egy teljesen jellegtelen, történet nélküli, rutin kézgyakorlat rövid nyert, pfff), mert a japán lány filmje olyan magas minőséget képviselt mind képben, mind gondolatban, amit kevésszer szórnak az egyszeri mozibajáró elé
hát mindegy, mi láttuk

természetesen nincs fent a neten, egyszercsak viszont a Jóisten rámutatott a kezével egy hómpédzsre, ahol egy részlet fent van, én meg mindenféle gátlás nélkül letöltöttem, és most felteszem ide (na jó, belinkelem), de ha a japán titkosrendőrség keres, akkor majd kidumálom magam avval, hogy feltettem


Atsushi Wada honlapját

és egyébiránt valaki hozzámvágott annsziban egy reklámcetlit, amit ugyan már elveszítettem, de hála Istennek előtte még elolvastam, és benne is maradt a káptalan agyamban: valakinek beötlött az a kézenfekvő gondolat, hogy a japán animációsokat egy csoportba szervezze, és számunkra is olvashatóan eladja nekünk a filmjeit. Ezen oldal címe


itt van Kei Oyama is, meg még egy-két ügyes ember, dvd-jük még nincs, de én pl fel is iratkoztam a hírlevélre (természetesen)

(még annyit mondanék, hogy érdekes ez a japán időfelfogás, amit Atsushi kapcsán említenek, el is kezdtem utánajárni. Persze magyarul zsákutca, beírom hogy JAPÁN MA, és totál mást ad ki, hehe..





.

4 megjegyzés:

LM írta...

hát igen valóban fura, hogy nyert az a film, azzal a b*szom nagy idétlen lóbogárral.. olyan, mintha szép film lenne, pedig csak szépen van megcsinálva.
ez a Buta c. film jónak tűnik viszont.
a fantoson általunk látott/imádott filmje wada szannak fenn van a neten? persze beüthetném a keresőbe, de olyan jólesik megkérdezni:)

beütöttem viszont, hogy "japán ma" és nem jött ki semmi érdekes, de aztán beírtam, hogy "japan today" és akkor már kijött erika feneke

animatedog írta...

igen de nekem nem az kell hogy mi van japánban ma, hanem ez:
Ma (time or space interval)
Ma literally refers to the space between elements or time
interval between events. It is a primary measure of artistic
expression.

voilá

nem tudom amúgy melyik filmre gondolsz, ami a rövidfilm kompetíciót nyerte? vagy a diplomafilmes nyertesre? (mindkettő kula

LM írta...

hát erről a máról nem tudtam idáig, de akkor neked mi jött ki, amikor beütögetted a japán mát? mintha utaltál volna valamire.............jó mind1

nyertes filmek: mind a 2-ben van lóbogár? (greduét filmekről beszéltél, így én is)

szmolkazoli írta...

a diplomás goblines film kulaszarfos votl tenyleg. (remelem nem leszek kimoderalva :} )
Pedig en aztan nem ertek azanimaciohoz, de lattam!

Website counter

Saját bloglista