20100624

dante konferencia


.

voltunk ma SzőkeGáborMiklós diplomakiállításán, Geri (lásd eggyel lejjebb) szólt nekünk és én nagyon örülök hogy elmentünk! Egyrészt tetszett a meló, másrészt jól volt megszervezve az egész, és az olyan jó volt
.

.
a Dante konferencia leírását közzétették mások, meg ha elmentek a Hajós ucca 41-be meglesni a kiállítást, akkor meg ki is van rakva és ott egyszerre lehet nézni hallgatni olvasni

én még órákig el tudtam volna álldogálni a 9 nagy mozgó, sivító, fűrészelő flexelő fogcsattogtató elkerített kutyaszobor mellett... bónuszként az emeleten és a pincében is van még pár dolog, menjetek, nézzétek meg - és ha van pénzetek, vegyetek művészetet! én ha megütöm a lottóötöst, tuti művészetbe fogom ölni egy részét, és veszek pár dolgot tikitotól...is
.

.
addig is marad a kis festett fadarab, amit mindenki kapott a kiállításról kimenet - én annak is úgy örültem: és állítólag ez a boldog élet titka, örülni a kis dolgoknak 

.
szóval július 18ig van a kiállítás, 11-5ig!


Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista