20100616

kei oyama



.
pffffffff.


hát, erről a csávóról se sokat lehet megtudni a neten, ha nem olvasod a japán betűket pfffff
(egyébiránt fogalmam sincs mit ugrálok, én se sok információt hintek el japán, arab, vagy ufo karakterekkel magamról a neten...

pompás kis blogja van, semmit nem érteni belőle, a twitter oldala meg ultrainformatív - vigasztalódjunk hát a homlapjával, ahol véletlenül benthagyott egy-egy olvasható szócskát, meg van pár kép a gyönyörű cuccaiból (beszarás mi?)

találtam jubub videót is, valaki megszánta a kei oyamára szomjazókat, és összedobált pár filmből egy kis ízelítőt nekünk, béna embereknek, akik nem olvassuk a jappánt






annyit tudunk az ürgéről, hogy '78-as és hogy a 2008-as Hand Soap c. sortja versenyben volt Annsziban (ebből a kép fent). Rengeteg közelivel és szuperközelivel operál, amelyhez  kifejlesztett egy nagyon érzékeny, nagyon meghökkentő technikát (ha jól érzékelem, közeliket vesz fel, hogy mozgó- vagy állóképre, nem teljesen értem, de ha állóra is, akkor animálja magát a textúrát is - heló szakik), szóval evvel a technikával nagyon élnek a közeliek - de amúgy a totálokban ez nem is nagyon működik, de azért ne féltsük Kei urat. Jó mélyre leás, finom kis rezdüléseket mutat meg, és és és van benne humor bírom ezt a japán humort, amit vehetsz humorosnak is meg nem is, finom, ezt szeretem, vékony a határvonal és ez jó. (mondjuk a francia, meg mindenféle közönség vette a lapot a vetítéseken - más kérdés hogy a zsűri nem vette a lapot

amúgy ha a stáblista közelébe vetődnétek, meglepve fogjátok tapasztalni, hogy majdnem mindent ő csinált a filmjében, egyedül (pedig 16 perc animáció nem kevés! hanem: sok). Ha lett volna merszem odamenni hozzá, ezt is megkérdezhettem volna tőle, mert a csávóka kint volt annsziban, gyönyörű szivárványszín foltos sapiban, két hasonszőrű barátjával övezve folyamatosan. A filmjének a vetítése után majdnem odarohantam hozzá kezet rázni meg lelkendezni, de aztán berosáltam, gondoltam majd egy ital után: aztán ebből lett a nagy-soha-oda-nem-menés.

pedig megérdemelte volna a kis fószer.


3 megjegyzés:

LM írta...

ezt a hand soap-ot én is láttam, de az anifesten. ott a közönség nagyon furán viselkedett, nem tapsoltak meg minden filmet, így pl. ezt sem.
tény, hogy durván meg van csinálva, meg van egy nagyon sajátos hangulata, de sztem nem is olyan könnyen emészthető, meg többx nézős. tetszett benne, hogy megmutatott hétköznapi dolgokat, méghozzá jó hosszú időt szentelt az ilyeneknek (most csak a pattanáskinyomásos rész jut eszembe, brrr, de volt még benne más is)

animatedog írta...

ott én becsuktam a szemem :)
legjobb az álompocsolyából kiugrott éneklő béka :)

szmolkazoli írta...

Szerintem a szemolcsnyalas volt a film csucspontja.
De ha mar itt tartok, lehet kerni posztot a honalj alol kinovo lenyecskerol? Esetleg egyeb skandinav (Tord och Tord – segitek :)
??

Website counter

Saját bloglista