20110818

elsa schiaparelli



.

hát ha már úgyis lady gagával álmodtam, akkor gondoltam ma már tényleg utánanézek ennek az Elsa Schiaparelli-nek, aki az egyik legfontosabb befolyás lady és az emberei számára.








.

érdemes utánanézni, Coco kortársa volt a tervező hölgy (vele ellentétben gazdag családba született), a szürrealisták hatottak rá, eszméletlenül megelőzte a korát és szerintem tuti nem volt százas. Nehéz lehet az igazán tehetségeseknek, jó egyedül lehetnek azon a hegycsúcson..

viszont az erős és tehetséges nők mindig érdekeltek, Coco és Sarah életrajzát nagyon szerettem, úgyhogy eldöntöttem, hogy nincs mit tenni, jöjjön Elsa önéletrajza, az angol nyelvű Shocking life, és nemám az új, béna papírkötésű, hanem a régi, patinás keményfedéllel



szép könyv. ha elolvastam majd lehet mondok róla valamit.




.

(ps.: lady gagát imádom, de nem olyan régóta. a tatár fővárosban, Kazan-ban szerettem meg, amikor sétáltunk a mocskos sétálóutcán, azok között a szürreális oroszok között, a butikokban kétforintos göncök, a háttérben csodálatos hagymakupolák, macskaszobor, lovaskocsi, erősen sminkelt orosz nők, sztreccsnadrágok, lufipisztoly, cirill betűk, és az ötvenfilléres tökig tekert recsegő dobozhangzású hangszórókból mindenhonnan lady gaga szólt. szerintem lady gaga meg oroszország nagyon összeillő dolgok, és ott akkor ez be is ütött.
ami miatt viszont kifejezetten mulattat ez a lady gaga ügy, hogy természetesen most rengeteg kis gaga klónt felszínre dobott a tenger, mindenki űberextrém és nagyon modern és bátor, és hát mondanom sem kell hogy profizmus és pénz nélkül ez a stílus mennyire állja meg a helyét... mindenesetre éljenek a kis vidéki gagák, mi meg majd jókat mosolygunk a markunkba


Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista