20110614

gyerekparadicsom



.Franciaország kérlek az egy gyerekparadicsom: bemész egy könyvesboltba, ahol a gyerekkönyv részleg a legcsodálatosabb, legszínvonalasabb, legízlésesebb, legfinomabb sarka az amúgy is fantasztikus, ízes és cuki egész Franciaországnak - nem csoda hogy a francia gyerekekből szép bőrű, vékonycsontú, izmos, szép arcú, sikkes francia felnőttek lesznek, akik nem esznek sokat, de csak a legjobbat, és nagyon tudják a stílusos táskájukat tartani a kezükben és a hajuk mindig úgy áll, ahogy az a legelőnyösebb és leglazább. Igen, igen, ez már a gyerekkorban elkezdődik, és biztos, hogy a könyvekkel.

Random körbefotózgattam egy gyerekköny részlegen a teljesség igénye nélkül, aztán kétségbeestem és


















átrohantam egy másik részlegbe, de ott meg szerencsétlenségemre a robotok voltak, úgyhogy levetettem magam a földre, és kipakoltam az összes robotot, míg végül hosszas hezitálás után vettem egy hexbug bogarat, ami "mikroprocesszoros csúcstechnológiával működik". Ha már nem lehet bigdogom, vagy transformer robotom, vagy legalább egy robotporszívóm, akkor legyen egy robotbogaram, nemigaz?
(CB2 nem kell, köszönöm. legjobban egy bigdog kéne)

A mikroprocesszoros csúcsrobotot amúgy a kádban összeengedtük egy pókkal, Gergőnek videója is van róla, amikor összetalálkoztak, akkor mi, lányok egetverő sikításban törtünk ki (éjjel kettő volt) és inkább kihalásztam a kádból a csúcsrobotom, a pókot meg kivittük a hűvös francia éjszakába, hadd szaladjon az Alpokban kedvére.

Komolyra fordítva a szót: szép gyerekkönyv itthon is van, csak nem olyan sok, még, egyelőre. csekk lajka books!

.

Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista