20100912

death at funeral



.


valószínűleg én voltam az utolsó ember a földön aki még nem látta, de én is megnéztem tegnapelőtt, valami vakvéletlen folytán - az úgy volt, hogy bementem a tékába (van még olyan ember aki tékába jár JÉÉÉÉÉÉÉÉzus!!!!), és ahogy mazsoláztam a filmek között, valahogy erre vitt rá az a valami ami pont jókor nyit ki előtted egy könyvet vagy dob eléd egy olyan zenét ami pont akkor nagyon megtetszik, szóval
hát vígjátékot kerestem, valami nevettetőt - nos, ezen konkrétan sírtam, annyira nevettem

death at funeral // 2007 ( vigyázni kell mert ezek a tökkelütött amerikaiak máris csináltak neki egy riméket, na, én nem arról beszélek most

gyönyörűen  építkező komédia, zseniális forgatókönyvíróval, és egy rendezővel, aki a starwarsban yoda hangja volt (pám-pám-pám, össze van zsinegezve megint a világ néhány teljesen különböző pontja(
ja, és szerepel benne Spud is!









.

Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista