20100819

crocodile


.


.lássuk kik a jelöltek az idei Carton d'Or-on (pozicionálássegítő elnevezése: az európai animációs oszkár!) úgyis nemsoká - Sopronban- kiderül, ki a győztes!

Logoramat már mutattam, Sinna Mannt már mutattam

nézzük a Crocodile-t Kaspar Jancis-tól (ennek a Jancis gyereknek mindég lóg a pipa a szájából, de amúgy jóval kevésbé pszichopata, mint ezen a képen, úgyhogy ezt a képet tudjuk be a humorának

már decemberben Katiék úgy jöttek haza Ljubjanából, hogy milyen jó ez a film, és én azóta sem láttam - most találtam róla ezt a kis részt a neten, ennyi van nekünk egyelőre

azért is jólesik ez most nekem, mert egy ideje vágyom a hidegre (amiről be lehet menni a melegre :}, úgyhogy a hóesés, meg a nyomi-emberek-a-kis-betonszobáikban-villanyégő-alatt képek jól besóvárogtattak..
ellentétben a háromujjas faszival - ettől a háromujj (bocsánat, négy) dologtól mindig rosszul leszek, azonnal emberidegen lesz tőle egy akármilyen emberábrázolás is, hülye űrlény lesz belőle amivel nem tudok azonosulni, brrr

aki a-t mond mondjon b-t is, aki négy ujjat tud rajzolni, az miért nem tud ötöt???

btw. úgy tudom h a japánba menő filmeknél ez kifejezetten tilos is, mert ott vmi rossz kulturális utalás a négy ujj, valami bűn miatt vágják le náluk a jakuzáknál a kisujjat (biznisz is van már rá, illetve ellene, illetve az eltitkolására

milyen jó lehet egy japánnak, mikor nézi ezt a crocodile-t, és azt halkózza még ebbe az idióta húsevővirágos nőcsábász operaénekesbe, hogy jakuza volt előtte, aki ráadásul hibázott

éljenek a kulturális utalások

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

pretty cool stuff here thank you!!!!!!!

Website counter

Saját bloglista