20100227

nem vagyok a



.na jó, tegnap a kedvesem egy elég sokkoló filmet hozott haza

Pálfi György - Nem vagyok a barátod c. alkotásának a werkfilmjét - werk? nem is tudom. a szereplőválogatásról összevágott filmről van szó.

Magát a filmet már a tavalyi szemlén láttuk, és nekem tetszett. Na, ez a válogatás-film meg: egy szuper karaktergyűjtemény közép-kelet európából, egy jó mély merítés az utca embereiből, csupa nyúzott, sérült, esendő figura (bár, én elgondolkodtam, hogy ott, a kamera előtt valószínűleg én is ilyesmi lennék...). Hihetetlen, hogy hogy megnyílnak a kamera előtt a vadidegen emberek, és két mondat után szédítő mélységű sorsok mutatkoznak be.
Amúgy én imádom a dokumentumfilmeket, az amatőrszereplőkért meg odavagyok, az igazi életszag meg a sár meg a föld az én terepem, szóval fekszik ez a film, dehát azért csak beleszédül az ember..

a werket nem találtam (ami nem azt jelenti h akkor nincs is fent a neten..), itt van hát a film trillere, amúgy ez sem rossz

és egyébként is: nincs kegyelem :P




.

1 megjegyzés:

szmolkazoli írta...

http://www.youtube.com/watch?v=adEaoSqEZwQ

Website counter

Saját bloglista