20091018

oroszok

fu gyerekek

dolgozom, dolgozom, animálok.

munka közben rájöttem, hogy annyi, de annyi szarul mozgatott animációt látok nap mint nap, hogy komolyan kezdek attól félni, hogy ezek tudat alatt befolyásolnak, és egyszercsak én is elkezdek szarul animálni - akkor pedig végem van :}

a másik dolog, amit nem bírok, ha valaki csak egyféleképpen tud animálni - na, a dizni meg az összes amerikai (értem itt a nagy stúdiókat) animáció mind mind egy kaptafa, ugyanúgy mozog mind: unalmas.

kik mozgatnak jól? (éljenek a sztereotípiák)

akik biztosan: az oroszok. Én legalábbis nem sok eltolt orosz animációt láttam eddig. Nézzünk csak meg egyet, mielőtt megszokná a szemünk az dinamika nélküli, lassú, elkent mozgású ámáteur cuccokat (amit pedig nem mér szűkmarkúan a hozzá nem értő, ám jó időben jó helyen lévők serege), vagy - ne adj Isten - szarul kezdenénk animálni...

The other side - Mikhail Aldashin '93-as KISFILM-je (ez milyen szó






.és amit szeretnék mondani még: RAMONES







.

Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista

Blogarchívum