20091030

csörgő attila

.








nos, tegnap volt a ludwig múzeum ban csörgő attila kiállításnak megnyitója, amin mi: ott voltunk

vannak kinetikus szobrok egy pár, meg mindenféle kísérletek, kutatások térrel meg fénnyel.

ez az egész nekem nagyon ELMÉLETi, és az is valószínű, hogy ehhez teljesen más beállítottság kell, mindenesetre elismerésre méltó az ürge munkája, és egy látogatást megér - én például megint elképedtem, hogy micsoda agyak vannak a világban, micsoda gondolatokkal

szóval a széles látókör soha nem árt

igazából EZT a képet szerettem volna kirakni, de a mostani kiállításnak ehhez semmi köze, úgyhogy maradtam a hiteles és mértékletes informálás mellett - a szenzáczióhajhászás helyett (erre jobban felfigyeltetek volna, mi?

.


Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista

Blogarchívum