20110704

C’est du chinois

.

vettem egy wacom-ot, igaz, használt, és nem is a legújabb intuos, csak a hármas - de imádom. nem gondoltam volna, mert előtte próbáltam mindenfélét, ilyet is, olyat is, de egyikkel sem csináltam szebb dolgokat, mint egy hároméves berúgott gyerek a bal lábával. Viszont az új jószággal a digitális rajzkézségem makó jeruzsálem, úgyhogy boldogan kísérletezgetek, köszönöm kérdésed.

jut eszembe erről számtalan szebbnél szebb példa, és azok közül is a legfrissebb: egy francia sorozatterv, a "C'est du chinois". A kézi (wacomos) látványa üdítő a 3d-s próbálkozások jól-rosszul sikerült tengerében, a sztorin nem látszik, hogy okít, mert nagyon kedves és laza; egy kicsit megmozgatott-gyerekkönyv-illusztráció íze van, szépen megoldva.




C'est du chinois - Pilote by


A rendező Isabelle Lenoble-ről nem túl sok információt keringetnek a neten, én a nevét ideírtam amit mondtam megmondtam.


.

Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista