20110223

precious

.





hahó hahó olvassátok a blogot? énmegmár mien régen írtam!

rámjött a mozimánia, mindennap moziba mennék! megvolt már a király beszéde (operatőrök oldala nagyon nagyon megpaskolva) és az ny, i love you (nem, nem fontossági sorrendben haladok :} viszont megjegyeztem ezt a kemény arcú asszont belőle (Pam Grier fehérben, nem?), amúgy is a kedvenc epiódomban játszott)),

várat magára a félszemű, a fekete hattyú (már mióta!), és a leginkább: a precious.

valamelyest az akvárium amerikai testvérének érzem, trailer alapján keményebb, fel is kell készíteni magam lelkiekben, de én szeretem az életszagot

a novellára is kíványcsi lennék, úgy látom, magyarul még nincs

hamár novella, jelentem egy nap alatt megvolt a bogyósgyümölcskertész, beszarás hogy eteti magát a könyv, és hát bizony bizony helyenként kinevettem az oxigént a fejemből a hatására - jelentem: ötös


.


Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista