20101011

hologram city

.




ezt a szuper kis bloggot még Ger mutatta márnemistudommikor, de azóta is nézegetjük

aztán a fiatal filadelfiai művész nevű alexandra gorczynski (ezt most megcseréltem, ÉRTED) van még itt is ott is amott is

ez a lány amúgy már egy igazi ivarérett újgenerációs összekukázós mashup internetművész/ke, egyelőre prototípus beta, de majd ezekkel dunnát lehet rekeszteni hamarosan, mert a ctrl c/ctrl v -é a jövő!

vagy a jelen. alexandra amúgy jól csinálja, csinos a válogatás, bejön.

.

5 megjegyzés:

szmolkazoli írta...

majd jól át ctrl+C/ctrl+V-zem en is a blogomra, úgyis én akartam először posztolni. Amugy meg a hologrammcity az internet csimborasszója szerintem.

Névtelen írta...

ha, I am going to experiment my thought, your post get me some good ideas, it's really amazing, thanks.

- Joe

geri írta...

hajrá hologramc!ty
mindjárt lecsekkolom a 2=3mat hogy télleg kiraktade te csimborasszó.
mellesleg akkor itt egy másik csimborasszó:
https://docs.google.com/present/view?authkey=CJ2Ug_IF&hl=en&id=0Abmo0iWBO2gEZGY3cnc3dnpfMzM4Y3o2bmduZDY
hajrá, tömény!
:B

geri írta...

nemfért ki ugyhogy lerövidítettem:
http://doiop.com/gerialegjobbfej

animatedog írta...

de ki az a Joe?

Website counter

Saját bloglista