20100716

winona regan

.hopp, eszembe jutott mégegy gyogyós annsziból (mielőtt felém köpnétek: a 'gyogyós' szót mérhetetlen szeretettel és pozitív értelemben használom itt

szóval,

winona regan

/ról beszélek és az ő haunted heart c. filjméről ami a ugyancsak a diplomaszekcióban szerepelt

izellittö a filmből:





nem csodálom, ha elsőre nem tetszik: a partnerem is én is nagyon sokáig gondolkodtunk azon, hogy ez most jó-e vagy sem - aztán a végén meggyőzött a cucc. azt hiszem avval, hogy őrült a csaj, mert egyébként ez a világ (ami amúgy nekem meglepően keleteurópai ahhoz kpest hogy kaliforniai a csaj) még magában nem győzne meg, meg általában a gusztustalanságra sem vagyok vevő, csak egy esetben: ha zsigerből jön

na winonának zsigerből jön

írja is magáról: "wild at heart" és tényleg az.

veszélyes mikor ilyen pici vékony ártalmatlan nagy barna szemű veréb kiscsajjal állsz szemben, és kiderül h egyátalán nem az aminek látszik. dehát erről gondolom a fiúk többet tudnak mint én

én nem vagyok veréb lány, de nem is csináltam cellre a diplomafilmem (Isten látja lelkem egyébként eredetileg azt akartam, mondtam is Richly tanár úrnak aki gondosan kinevetett) - nos, winona arra csinálta. nahát ilyet normális emberek nem csinálnak /szmájli

.

(itta blogja (wavy thought :pöfff)
csinál ilyen kis szőrös hülye lényeket is amikből általában sztm mindenki ugyanolyanokat csinál (mint pl ezek a puccok meg mittomén van ezer ilyen), winonáé pár fokkal krézibb az átlagnál, és jó nagyban is csinálja őket ami jót tesz nekik - csak azt tudnám, hogy honnan vette ezt a keleteurópai ízt???

(és aztán végülvégül: ismerek még egy hasonlóan őrült lányt, coming soon /sokatmondó szmájli



.

Nincsenek megjegyzések:

Website counter

Saját bloglista