20091212

away we go



.nos, december, el vagyunk kényeztetve: kijött ugye az új jarmusch film, amire én még nem jutottam el, de az új soderbergh filmre már igen (ami jó film, csak a témája érdektelen, legalábbis nekem; de azt olvastam h sod. úr ezt kísérletnek fogta fel: egy ilyen témából nézhető filmet csinálni, hát amúgy az jól sikerült. a filmes eszközeit én nagyon szerettem az informátornak, beleértve a színészeket és a zenét - meg sok minden mást - is)

jézuska pedig hozza az új sam mendest! külön említést érdemel a szép, animációs főcím

treileur:






. és lesz új dizni is, és tudjátok mit? arra is kíváncsi vagyok



.


4 megjegyzés:

szmolkazoli írta...

megneztem jobban a Sam Mendes plakatot, es tenyleg meno!

animatedog írta...

az év kommentelője díj egyértelműen szmolka úré

Szmolka írta...

Szia!
Itt hívom fel figyelmedet arra, hogy az én filmem előkészületei is folynak már. A témába ittnémi betekintést nyerhetsz. Sajnos, még csak itt tartok a filmkészítéssel.
Egyébként, tetszenek a dolgaid. Ha gondolod, van egy üveg minőségi borom. A továbbiakat poharazgatás mellett szeretném megbeszélni veled.
Üdvözöllek: Szmolka Sándor

animatedog írta...

meg van beszélve! :)

Website counter

Saját bloglista